Alla inlägg den 28 september 2016

Av Sophie Friis - 28 september 2016 07:56

OBS varning för osammanhängande & rörigt inlägg.

Hatar är ett stark ord men jag HATAR fasiken när man mensar ner sina trosor & att det sen inte går bort i tvätten, ser så himla ofräscht ut. Dom ser ju för fasen smutsiga ut även om dom är nytvättade, ugh. Detta har hänt mig inte bara en gång utan TVÅ gånger det senaste dygnet. Underbart! Hurra för att man inte är gravid i alla fall. Börjar känna mig som Clara Henry så nog om mens nu, lol.

 

Haft en helt ok dag idag. Dagens höjdpunkt var helt klart när jag Facetimeade med Lisa som jag inte pratat med på länge! Hon är en av svenskarna som var på training school samtidigt som mig, vi var ju till San Diego tillsammans också om ni kommer ihåg?? Var i alla fall hur skönt som helst att prata svenska för det första men också prata om vad som hänt sen sist. Fina Lisa <3 

Min hy håller på att ge upp totalt så jag tänkte lägga en ansiktsmask & kolla på en film samtidigt som jag målar tånaglarna. Behöver pyssla om mig själv lite extra nu innan alla känslor inom mig tar över helt och hållet. Ha en fin kväll/dag! PUSS mina vänner <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards