Alla inlägg under september 2015

Av Sophie Friis - 9 september 2015 11:12

      


Hänger ni med på min må-bra vecka? den börjar i morgon. Den går ut på att äta så ren kost som möjligt, mat som gör att du mår bra ´´clean eating´´ helt enkelt. Vill ni veta mer om vad det är? lyssna på katrin zytomierska´s podd som heter just clean eating med katrin zytomierska. Kortfattat är det ett godare sätt att må bra. Inga halvfabrikat osv, allt du äter ska vara ordentligt. kortfattat.


Äter upp det sista ur min chipspåse nu, så startar jag i morgon. Jag har också satt upp en tränings-vecka för mig själv denna vecka, då jag äntligen har blivit frisk och jag mår så mycket bättre av att röra på mig. Och isamband med att man rör på sig, tränar osv. så vill man inte äta onyttigt? man vill bara få i sig bra saker efter en träning. Så det är ett bra tips till er att kombinera att äta bra med träning. Detta är ingenting för att gå ner i vikt eller något alls, detta är för att få en ännu bättre hälsa.


såå mycket tid går till skolan just nu men ska försöka hinna träna 3-4 gånger denna vecka. Och ska även träna med Amanda någon dag också.


tisdag: tabata 06.30 är det jag bokat in än så länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards